Bestillingens Status og Historie

Du kan spore statusen til din bestilling online hos ShopBetter.no. Trykk på din Profil og logg inn for å sjekke statusen til din mest nylige bestillings historie.
Du kan gjennomgå sporingshistorien og forventet leveringsdato. Vennligst forvent 5-7 arbeidsdager fra dagen din bestilling har blitt sendt.

Bestillingsstatuser:
Bestilling Sendt - "Registrert"
Så snart du har registrert din bestilling hos ShopBetter.no og ditt kredittkort har blitt autorisert, vil din bestillingsstatus vises som "Registrert."

Bestilling Behandles - "Behandles"
Så snart du har registrert din bestilling blir den sendt til vårt lager for behandling og pakket for levering. I denne tiden vil din bestillingsstatus vises som "Behandles." Vennligst ta høyde for 1 - 2 arbeidsdager for slik at bestillingen kan bli behandlet og forberedt for levering. Med en gang bestillingen registreres med status som "Behandles", kan ikke endringer eller kansellering av din bestilling bli gjennomført.

Bestillingslevering - "Sendt"
Så snart din bestilling har forlatt vårt lager, vil bestillingsstatusen vises som "Sendt."

Bestillingslevering - "Delvis Sendt"
Dersom din bestilling ankommer i flere pakker, vil bestillingsstatusen vises som "Delvis Sendt" så snart en av disse pakkene har forlatt vårt lager.

Bestilling Returnert - "Returnert"
Det tar opp til 30 dager å behandle retur og refundere ditt kredittkort. Så snart din bestilling har blitt returnert og behandlet, vil bestillingsstatusen vises som "Returnert." Vi gir deg beskjed via e-post så snart din retur har blitt behandlet.

Kansellere eller Endre en Bestilling
Før du bekrefter din bestilling kan du se innholdet og total kjøpesum i handlekurven. Så snart bestillingen har blitt bekreftet, vil den bli plassert i en "Registrert" status. Din bestilling kommer så under "Behandles", og begynner sendingprosessen nesten umiddelbart. Den eneste gangen du kan kansellere eller endre din bestilling er under "Registrert" statusen. Så snart din bestilling begynner leveringsfasen under "Behandles" kan ingen endringer gjøres på bestillingen.

Dersom bestillingen har hatt status som "Behandles," kan vi ikke kansellere eller endre din bestilling. Du kan returnere gjenstandene gratis og motta poeng til din brukerkonto.

Delvis Kansellerte Bestillinger
Dersom et produkt ikke er på lager etter du har registrert din bestilling, vil dette produktet bli kansellert fra din bestilling og du vil motta en beskjed per e-post. Alle lagervarer i din bestilling vil fremdeles bli sendt. Dersom du ønsker å få en påminnelse når produktet er tilbake på lager, vennligst besøk produktsiden og registrer varselet for "send meg en e-post når tilgjengelig på lager".